Het 100% Mode-tekenboek van Niki Smit



























Modeontwerpers en Style Tigers opgelet! Met het 100% Mode-tekenboek ontwerp je zelf awesome kleding. In het boek staan heel veel illustraties, mode-inspiratie en modelessen van Niki Smit, en natuurlijk ook popkes zonder kleren zodat jij zelf aan de ontwerptafel kunt schuiven.

Een boek vol modepopkes, modelessen, stunning jurken van Dior, Twiggy en Viktor&Rolf, tuinbroeken, crop tops, hotpants, polkadots en tijgerstrepen. ROAR.























































Vlogger Mandy Denise laat je het Modetekenboek zien!

 Het 100% Mode-tekenboek kost 12,50 en is o.a. te koop bij de (kinder)boekenwinkels, Bruna, De Bijenkorf, Libris, The Read Shop en Bol!

Zou bisou bisou! XXX Niki

3 opmerkingen:

  1. Hey Nicky, Ik vind jou boeken echt fantastisch! Vooral 100% en project prep... Hopelijk komen er nog andere boeken, dan ga ik die zeker lezen. Ik heb de film 100% coco wel 10 x gezien zo leuk is ie!

    kort samengevat: Ik vind je gewoon eerlijk waar FANTASTISCH!!!!!

    ga zo door...



    xjes Anoniempje <3 F

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Niki,
    We hebben je eerste film gezien en we zijn heel benieuwd naar de volgende. We hebben een paar vragen:
    1. Wat is jouw favoriete boek?
    2. Wat wilde je vroeger worden?
    3. Wat is jouw favoriete kledingmerk?

    Hopelijk stuur je ons snel terug
    Heel veel groetjes van de Anoniempjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oehh voor mij als modefan is dit boek weer geweldig die ga ik voor mijn verjaardag vragen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...